بررسی فرآیند حمل و نقل کالا از گمرک قزوین

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین روز سه شنبه 13 شهریور به همراه معاونین حمل و نقل و توسعه مدیریت و منابع از فرآیند حمل و نقل کالا در گمرک شهر صنعتی البرز قزوین بازدید کردند.

افشین پیرنون در این بازدید ضمن دیدار با رضا نیک روشت مدیرکل گمرک استان قزوین گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در واردات و صادرات کالا با آن مواجه هستیم  مشکل حمل و نقل داخلی پس از ترخیص محموله ها از گمرک است.

او همچنین تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای در حوزه شهرستانهای استان قزوین والبرز موظفند از طریق سیستم اعلام بار و با صدور بارنامه قانونی نسبت به حمل و نقل کالا از مبداء گمرک به سایر نقاط کشور اقدام کنند.

 

آسان بار-آسان پدیا

 

 

در این نشست فرآیند ترخیص کالا و ترخیص از گمرک از زمان ورود وسیله حمل به گمرک تا زمان اظهار کالا توسط صاحب آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد به منظور حمل قانونمند و تسهیل در حمل و نقل کالا، این فرآیند بصورت کارشناسی و با انعقاد تفاهم نامه توسط دو اداره کل مورد بازنگری قرار گیرد و اقدامات لازم جهت نظارت بر اجرای قوانین حمل و نقلی بعمل آید.

در پایان این نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با تعدادی از رانندگانی که از گمرک شهرصنعتی البرز قزوین اقدام به بارگیری کرده بودند گفتگو و نحوه دریافت بار و بارنامه های صادره توسط شرکت ها برای آنها را مورد بررسی قرارداد.

 


آسان بار گمرک ,قزوین ,کالا ,فرآیند ,استان ,ترخیص ,استان قزوین ,البرز قزوین ,مدیرکل راهداری ,افشین پیرنون ,گمرک قزوین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی کره موویز دانلود کده گشتا صنعت اصفهان جواب بازی من یه عاشق مغرورم